Terug
Gepubliceerd op 13/01/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 19/12/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 08/12/2022 tot 14/12/2022 voor een bedrag van € 35.201,97 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 08/12/2022 tot 14/12/2022 voor een bedrag van € 43.672,85 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 08/12/2022 tot 14/12/2022 voor een bedrag van € 87.656,49 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN BEGELEIDER KINDEROPVANG IN DEELTIJDS CONTRACTUEEL VERBAND EN VASTSTELLING WERFRESERVE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van een deeltijds begeleider kinderopvang KDV (IFIC cat. 200) in contractueel verband goed en stelt de werfreserve vast.

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST VOOR FACILITY- AANKOOP KLEDIJ

        Goedgekeurd

        Aanvulling kledij voor het woonzorgcentrum

      • AANKOOPDIENST - UITZONDERLIJKE PRIJSSTIJGING DIVERSEY

        Verdaagd

        Verdaagd.

      • DIENST KEUKEN - AANKOOP FRITEUSE

        Goedgekeurd

        Beslissing tot aankoop van een friteuse ten bedrage van 14.427,00 € incl BTW (conform de offerte) bij de firma Sabemaf, Avenue Léonard de Vinci 13, B-1300 Wavre

  • C-punt

    • ICT

      • DIENST ICT - OPROEPSYSTEEM BRANDPUNT

        Goedgekeurd

        Het oproepsysteem voor de beloproepen van de assistentiewoningen in Brandpunt is geplaatst door de firma Essec. De oproepen doorgeven aan de verpleegposten gaat via Shortcall van de firma Shortcut-it. Bij het missen van een oproep moet er met 2 partijen gekeken worden waar de oorzaak ligt. Vandaar de vraag om ook voor de doorschakeling van de oproepen te kiezen voor de oplossing van Essec. 

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert